Eko ninja > Pytania i odpowiedzi
Nasze wartości
Do zapakowania twoich zamówień stosujemy w miarę możliwości kartony z odzysku. Zamówienia są pakowane bez użycia plastiku jako wypełniacza stosujemy ekologiczne pocięte kartony z recyklingu. Do zabezpieczenia paczek stosujemy papierowe taśmy.
Na Eko Ninja sprzedajemy wyłącznie produkty pochodzenia ekologicznego i najwyższej jakości. Dlatego też nie sprzedajemy tu wszystkiego ani też wszystkich marek eko. Produkty dostępne na Eko Ninja są staranie wyselekcjonowane pod względem jakości. Proponujemy Ci to czego sami używamy i w to wierzymy. Więcej o naszej misji znajdziesz w zakładce o firmie
Zamówienia
Aby złożyć zamówienie możesz dodać do koszyka produkty zarówno z poziomu listy kategorii jak i widoku pojedynczego produktu. Większą ilość produktów możesz dodać poprzez widok karty produktu lub zmienić ilość w koszyku.
Zamówienia możesz składać jednocześnie z produktów dostępnych w magazynie jak i tych na zamówienie. Jeżeli np. dostępność danego produktu jest mniejsza to przy wyborze większej ilości będziemy musieli go dla Ciebie zamówić u producenta. Dlatego w niektórych przypadkach oczekiwanie na wysyłkę trwa do 3 dni.
Kody rabatowe możesz wykorzystać poprzez wpisanie ich w koszyku. Po wpisaniu kodu suma zamówienia zostanie przeliczona zgodnie z wartością kodu rabatowego.
-Szacowany termin otrzymania przesyłki jest podany w podsumowaniu zamówienia. Zamówienia składające się z produktów dostępnych od ręki złożone przed godziną 11:00, wysyłamy tego samego dnia a złożone w późniejszych godzinach wysyłamy dnia następnego.
-Jeżeli przy wybranym produkcie w koszyku pojawia się informacja o możliwym wydłużeniu czasu dostawy to na wysyłkę zamówienia trzeba poczekać do dwóch dni dłużej. W zależności od wybranego przewoźnika dostawa trwa 1-2 dni robocze.
Jeżeli składałeś zamówienie jako zalogowany użytkownik, zamówienia możesz śledzić w Zamówienia w zakładce Moje konto. Jeżeli nie masz jeszcze konta na Eko Ninja klikając tutaj możesz je założyć. Gdy składałeś zamówienie jako gość to poinformujemy Cię mailowo o kolejnych statusach realizacji twojego zamówienia. W mailu dostaniesz również link do śledzenia paczki oraz informację od przewoźnika o nadejściu przesyłki. A po odebraniu paczki, życzymy smacznego 😊
Wysyłka i płatność
Jeżeli płatność na stronie operatora płatności nie przeszła możesz spróbować ponownie poprzez link do płatności, który otrzymałeś w potwierdzeniu zamówienia na maila. Jeżeli jednak wciąż jest problem skontaktuj się z nami.
Oczywiście, w tym celu przy składaniu zamówienia należy uzupełnić pole NIP. Otrzymasz wtedy paragon z NIP, traktowany jak faktura. Po złożeniu zamówienia nie ma już możliwości wystawienia faktury na inne dane niż podane podczas składania zamówienia.
Tak, masz możliwość zapłaty przez portfele online takie jak PayPal, czy też kartą. Przewalutowanie wedle stawek twojego operatora bankowości. Z naszej strony nie są pobierane żadne opłaty za przewalutowanie.
W sklepie prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową i nie ma możliwości odbioru osobistego.
Nie. Płatności można dokonać jedynie przez naszą stronę przy pomocy szybkich płatności online lub przelewem. Więcej o formach płatności znajdziesz tutaj.
Reklamacje i zwroty
Tak, w celu zgłoszenia zwrotu prosimy o kontakt. Szczegóły odnośnie zwrotów i adres zwrotu znajdziesz tutaj.
w celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt. Szczegóły odnośnie reklamacji i form kontaktu znajdziesz tutaj.
Staramy się odpowiadać jak najszybciej na twoje wiadomości. Najczęściej odpowiadamy do kilku godzin.
Moje konto
Tak, podczas składania zamówienia możesz wybrać, czy chcesz się zalogować, zarejestrować lub złożyć zamówienie jako gość. Lubimy Cię gościć, lecz wolimy się zaprzyjaźnić sprawdź zakładkę moje konto i zostań Eko Ninja.
Wejdź w ikonkę moje konto, wypełnij pola w sekcji rejestracji i ciesz się funkcjami dostępnymi dla zalogowanych.
W celu usunięcia konta napisz do nas z maila użytego w koncie.